Doprava a platba ✈ i-am-pilot.cz
Možnosti dopravy
- Česká republika (Česká pošta, Zásilkovna)
- Slovensko (Česká pošta, Zásilkovna)
Expediční a dodací lhůta
- V případě platby převodem na bankovní účet či prostřednictvím platebního systému Comgate prodávající expeduje zboží ve lhůtě maximálně 1 až 3 pracovních dnů ode dne obdržení platby. V případě platby za zboží dobírkou expeduje prodávající zboží ve lhůtě 1 až 3 pracovních dnů od obdržení objednávky.
- Dodací lhůta je obvykle 1 až 3 pracovní dny ode dne expedice, závisí na rychlosti doručení zboží přepravcem.
Doprava a způsob doručení
- Zboží hrazené pomocí platebního systému Comgate neob převodem na bankovní účet, bude odesláno jako doporučená zásilka prostřednictvím České pošty, nebo s využitím služby Zásilkovna, dle výběru kupujícího. K celkové ceně objednávaného zboží bude přičtena částka 89 Kč za poštovné v případě využití služeb České pošty, a 79 Kč v případě využití služby Zásilkovna.
Při objednávce nad 2 000 Kč prodávající neúčtuje částku za poštovné a balné. Pokud nebude objednávka uhrazena do 7 dnů od objednání zboží, bude stornována. - Zboží hrazené dobírkou prodávající expeduje jako doporučenou zásilku prostřednictvím služeb České pošty, nebo s využitím služby Zásilkovna, dle výběru kupujícího. K celkové ceně objednaného zboží budou připočítány expediční náklady ve výši 108,- Kč u objednávek zasílaných Českou poštou (poštovné + dobírka), a 98 Kč u objednávek zasílaných prostřednictvím služby Zásilkovna (poštovné na Zásilkovnu + dobírka). U objednávek placených dobírkou účtujeme dobírku 39 Kč u České pošty a 19 Kč u Zásilkovny i v případě, že hodnota objednávky přesáhne 2 000 Kč.
- Osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě s prodávajícím prostřednictvím e-mailu air@i-am-pilot.com, a to v Praze. Pro osobní odběr objednaného zboží musí kupující předem uhradit celou kupní cenu tohoto zboží pomocí platebního systému Comgate nebo převodem na bankovní účet prodávajícího.
- Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.
First question Výdejní místa Zásilkovna ZDARMA nebo 65 Kč Na výdejny Zásilkovna lze posílat jen balíčky, které nejsou těžší než 5 kg a nejsou příliš rozměrné. V případě, že balík přesáhne povolené rozměry či hmotnost, Zásilkovnu není možné ve výběru dopravy zvolit. Dopravce vám zašle e-mail s trasovacím číslem pro sledování zásilky. V okamžiku, kdy bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí, zašle vám Zásilkovna informaci prostřednictvím e-mailu a SMS s heslem pro vyzvednutí a otevírací dobou výdejny. Úložní doba na výdejních místech Zásilkovna je 7 pracovních dní. Pokud nemáte čas zásilku do 7 dnů vyzvednout, lze úložní dobu prodloužit tak, že odpovíte na informační SMS a požádáte o prodloužení. Nebo můžete k prodloužení využít odkaz v informačním e-mailu. Při vyzvednutí je potřeba uvést heslo, které obdržíte v SMS a v e-mailu. Zásilku může vyzvednout i někdo jiný, pokud bude znát heslo. Na výdejnách Zásilkovna lze obvykle platit platební kartou – tuto informaci obdržíte v SMS. V případě náhlého uzavření zvolené pobočky v době odeslání balíku dopravce doručí zásilku do výdejního místa v blízké lokalitě a zašle vám o tom informaci v SMS.
Here is the answer